Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
20.04.2011 19:45 -
Дюрер - опит на артиста да живее в света, които желае
Автор: apologetic
Категория: Изкуство
Прочетен: 1473 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 20.04.2011 19:48
Прочетен: 1473 Коментари: 0 Гласове:
4
Последна промяна: 20.04.2011 19:48
Акцентите на картината са откровение, прямота, изповед и молитва, представени на кръстопътя на двете ясни перспективи - едната, черупката на човешкото битие и континуум, другата, света зад гърба на твореца, за която той мечтае. Този стремеж се разкрива от авнатуристичните черти в характера на твореца, известни от неговата автобиография и от пътуванията му из Европа.
Особено силен акцент е контрастът моят свят и външния свят, моят затвор и въшната свобода. Особената одухотворенсот на образа сякаш декларира "Вижте ме , зад ме няма лъжи" и това особено силно кореспондира с дълбоката религиозност на личността му. Похватът на пространствено разпределение съзнателно раздвоява зрителя акцентирайки както върху човешкия образ, така и върху перспективата на външния свят. Сякаш нищо материално не обвърза личността с материания свят около него - няма предмети, никаква опредметена обвързаност, създаваща алюзия за лекота.
Особено силен акцент е контрастът моят свят и външния свят, моят затвор и въшната свобода. Особената одухотворенсот на образа сякаш декларира "Вижте ме , зад ме няма лъжи" и това особено силно кореспондира с дълбоката религиозност на личността му. Похватът на пространствено разпределение съзнателно раздвоява зрителя акцентирайки както върху човешкия образ, така и върху перспективата на външния свят. Сякаш нищо материално не обвърза личността с материания свят около него - няма предмети, никаква опредметена обвързаност, създаваща алюзия за лекота.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 3734