Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2013 12:59 - Как си купих телевизор/монитор LG от Технополис
Автор: manahov Категория: Технологии   
Прочетен: 21433 Коментари: 8 Гласове:
11

Последна промяна: 23.01.2013 12:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Деведесетте години в България марката LG беше популярна с GoldStar… Имах видео с тази марка и не бях доволен.

Днес съм отново недоволен – този път от LED телевизора/монитор с модел:
LG M2452D-PZ

Похвали ми го приятел, гаранцията от 5 години също ме впечатли. Закупих го от Технополис Варна на 12 декември 2012 г.

Още на следващи ден звукът започна да насича, независимо от канала. Обадих се на МТЕЛ, с които имам договор за интернет и телевизия и заявих, че имам проблем със звука.

Изпратиха техник, който доста се чуди и смени няколко накрайника.

Същата вечер звукът отново насичаше. Пак се обадих и така всеки ден. Дойде дългата, коледна ваканция и забравих за проблема, защото бяхме на почивка.

Завърнахме се, пуснах LG-то и звукът отново насичаше. Отново се обадих на МТЕЛ и този път по телефона изразих бурно възмущението си.
Дойде техник и тества мрежата поне час. Каза, че всичко би трябвало да е както трябва и час по-късно проблемът отново се появи.

Реших да пусна сигнала от компютъра към телевизора и с ужас установих, че пак насича и вече бях сигурен, че проблемът не е в кабелната телевизия, а В САМИЯ ТЕЛЕВИЗОР 
LG M2452D-PZ.

Днес опаковах LG-то (след като сутринта пуснах телевизора и отново звукът насичаше) и със сина ми го занесох в Технополис Варна за рекламация.

Господинът, отговарящ за рекламациите 
в Технополис Варна, отвори кашона и пусна LG-то, но проблем в момента нямаше.

Пуснах му видео-клип от предната вечер, той чу и потвърди, че чува насичането.

Помолих за избор на друга марка като евентуално ще си доплатя, но служителят на Технополис Варна ОТКАЗА. Обясни, че в понеделник (беше събота 5 януари 2013) ще вкара LG-то в сервиза на Технополис Варна и там ще решат дали действително проблем има!?

Напомних, че в едномесечен срок мога да предявя рекламация без дори да давам обяснение, но той ме засече, че съм купил LG-то на името на фирмата и закона за защита на потребителите не важи.

С LG-то от Технополис Варна бях купил стайна антена с усилвател и понеже тя се смущаваше от най-малкото движение я върнах и рекламацията ми беше уважена от Технополис Варна, въпреки, че антената беше на името на фирмата.

Служителят на Технополис Варна невъзмутимо продължи да попълва протокола. Подписах и той каза: „До месец ще ви се обадим…”

Бях взел и сина ми за компания – той е на 11 години и в погледа му прочетох, „радостта” от факта, че месец няма да гледа любимите си канали.

Прибрахме се и влязох в сайта на Технополис, в който очаквах да намеря информация за подобен казус. В общите условия не намерих нищо.

Затова сега пиша тази статия, защото сте решили да купувате LG и търсите информация в интернет.

Не твърдя, че LG са лоша марка, просто аз съм крайно разочарован и ще забравя LG.

Повече нямам намерение да ползвам и Технополис, не защото твърдя че лъжат клиентите си, а защото в мен остана съмнение, че се отнесоха по съмнителен начин специално към мен.

Ето линк към клип 1, който направих като доказателство!!!


Ивайло Манахов - Танграм рекламна агенция



Продължение:
От сервиза на Технополис ми върнаха телевизора с обяснението, че нищо му нямало.
Попитах какво е показала диагностиката, а техникът отговори, че оставил три дни телевизорът да работи и не чул проблем.
Попитах защо не е направил диагностика с измервателни уреди и каза, че не било необходимо.
Взех телевизора и подписах протокола, че проблем не е открит.
На следващия ден по обяд жена ми констатира отново проблем със звука.
В събота 12 януари имахме гости и звукът започна да насича.
Веднага пуснах през HDMI 2 сигнал от компютъра и насичането чуха всички.
Направих и клипчета, но дадох на LG 48 часа да разрешат проблема и обещах, че през това време няма да качвам клипчетата.

От LG казаха пак да занеса телевизора и след като обсних, че в сервиза на Технополис правят диагностика на ухо, а не с прибори, казаха, че ще ме пратят в друг сервиз на LG във Варна.
Напомних, че така ще загубя гаранцията, защото телевизорът е отварян в друг сервиз.


Final:
Ето ги финалните надписи на сагата. След като за пореден път върнах телевизора и беше изпратен в BIG сервиза в София, вчера ми се обадиха, че е върнат и нищо му нямало :):):)
Отзовах се в сервиза и помолих за експертизата в писмен вид и там пишеше, че телевизора е тестван с DVD и тн., НО: Отново диагностика с уреди не е правена :):):)

Беше време да сложа край и отидох при отговорника за рекламациите. Казах, че познавам управителя на Технополис Варна, назовах и името, показах, че го имам записан в телефона....

След 30 минути получих предложение да си избера друг телевизор и избрах :)

Ще пиша отзиви като го погледам.




Гласувай:
11



1. manahov - Мой приятел също е купил LG телевизор и няколко дни след покупката изчезва картината
05.01.2013 20:57
Тази вечер бях с приятели и споделих проблема с купения от мен телевизор LG. За моя изненада единия ми приятел Мариян - сподели, че преди два месеца купили 32 инча телевизор LG и след няколко дни изчезнала картината.
Върнали го за сервиз, но там им направили проблем, че не го връщат в оригиналния кашон - става въпрос за магазин "Зора".
Съпругата на моя приятел едва е успяла да убеди техниците да приемат телевизора без кашона.
После чакат 20 дни за да го получат обратно.
Докато в моя случай насича звука, при тях направо изчезнала картината.
Надявам се тук да се присъединят още хора с проблеми относно марката LG, защото започвам да си мисля, че тази марка пуска на пазара некачествени уреди....
А тази практика да пазиш кашона до изтичане на гаранцията иначе да не ти признаят....означава, че една стая от апартамента трябва да служи само за склад на кашони.
В единия случай ти приемат рекламацията и връщат парите въпреки, че покупката е на името на фирма.
В друг случай не ти приемат рекламацията, въпреки че покупката е на същата фирма и от същия магазин...
В трети случай не приемат телевизора, защото някой е имал неблагоразумието да изхвърли оригиналния кашон....
Очаквам да споделите и други случаи за да се предпазим от измамни, търговски практики.
И най-малкото да принудим магазините да публикуват в сайтовете си какви права и задължения имаме.
Сега се сетих още нещо от днес - в упътването към телевизора не намерих БГ език и днес попитах служителя на Технополис за обяснение.
Обяснението: Трябвало да си поискам БГ версия при покупката и щели да ми дадат....
Ами аз чак като се прибрах забелязах и трябваше да се върна пак до Технополис за да моля за нещо, което по принцип трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да придружава покупката.
цитирай
2. dorichela - Когато ти върнат телевизора, пр...
06.01.2013 04:49
Когато ти върнат телевизора, продай го и заложи на друга марка. Аз заложих на самсунг и трябва да ти кажа, че да чукна на дърво, съм доволна. Естествено, ако имаш възможност, вземи и по-квалитетна марка, но самсунг си заслужава!
цитирай
3. manahov - Развитие по темата:
10.01.2013 11:54
Преди малко ми се обадиха от сервиза на Технополис и заявиха, че от три дни телевизорът е пуснат и звукът не насича :)
Казаха, че ми вярват и ако искам щели да поръчат "майн борд"...
Освен да започна да снимам клипчета при всеки проблем и да им ги пращам, друго не ми остава.
Попитах ги дали ползват уреди за диагностика, а те ми обясниха, че ползват уредите само като има наличен проблем!?
Интересно как ще открият проблема без да ползват уреди за диагностика!?
Като закарам колата в сервиза я закачат към компютър за диагностика, който ВЕДНАГА показва, че моторчето за централното заключване е за смяна и т.н.
В сервиза на Технополис обаче проблемите се откриват без уреди, а с някакви свръх-способности....
цитирай
4. pohomov - Може да са техноекстрасенси!?
11.01.2013 12:57
Може да са техноекстрасенси!?
цитирай
5. manahov - Проучвах телевизора
14.01.2013 13:19
dorichela написа:
Когато ти върнат телевизора, продай го и заложи на друга марка. Аз заложих на самсунг и трябва да ти кажа, че да чукна на дърво, съм доволна. Естествено, ако имаш възможност, вземи и по-квалитетна марка, но самсунг си заслужава!


Тези телевизори са с добра матрица, мой приятел ми препоръча - има същия, но при него няма подобен проблем
цитирай
6. manahov - Телевизорът не прави проблема непрекъснато...
14.01.2013 13:24
aidriell написа:
Защо не си отворил на място и тествал обстойно телевизора в магазина им тествувал едно поне 1 час включен в тяхната кабелна
и защо изобщо купуваш ЛДЖИ 60 херца когато Самсунг имат екстремно добри телевизори на и над 100 херца с пълно 1080 p нагоре като при все че и сина ти гледа TV на същият трябва да си поне малко загрижен и за неговото зрение 60 херцовите създават проблем за очите, а и технологията им е античнаи затова вероятно ги предлагат на отстъпка .


Когато купувах телевизора го тествах, но проблемът е, че дефектът се проявява в определени моменти.
Както обясних не е проблемът в кабелната, защото в момента, в който се появи насичането включвам сигнал от компа през HDMI входа и насичането се проявява и там.
В четвъртък го взех от сервиза на Технополис след като ми казаха, че три дни не се е проявил дефекта и в петък по обяд жена ми е забелязала проблема.
В събота вчерта имахме гости и пред тях започна да насича звука докато бях пуснал клип от компа. Дори направи клипчета, които ще кача.
По отношение на 100-те херца просто вкарват кадър и така излъгват окото....Като има качествен сигнал няма огромно значение.
цитирай
7. aidriell - Заплаши ги с съдебен иск, искай нов ...
14.01.2013 14:17
Заплаши ги с съдебен иск ,искай нов телевизор та дори и да доплатиш в цената Прати им официално писменно становище до главният директор на техномаркет,отдел рекламации ....с проблема и законовата рамка нали имаш право да смениш дефектен модел в месец срок Очевидно не по твоя вина нарочно се бавят случаят е такъв след многобройните сервизи и дано пазиш бележките от там Очевидно някой от елементите е с дефект.Няма как да да го установят без пълна диагностика,а щом не извършват такава колко струва мнението им на тези самозванци
Higher refresh rates are aimed at reducing the "motion blur" that can interfere with your HDTV's picture quality, particularly during fast-moving action in video games and sports events, for instance Most experts and reviewers saw an improvement in picture quality with the jump фром 60 to 120Hz. But the same is not necessarily true of the increase to 240Hz From what I've seen, there is a change in picture quality from 60Hz to 120Hz.
цитирай
8. manahov - Става въпрос за Технополис
14.01.2013 16:06
aidriell написа:
Заплаши ги с съдебен иск ,искай нов телевизор та дори и да доплатиш в цената Прати им официално писменно становище до главният директор на техномаркет,отдел рекламации ....с проблема и законовата рамка нали имаш право да смениш дефектен модел в месец срок Очевидно не по твоя вина нарочно се бавят случаят е такъв след многобройните сервизи и дано пазиш бележките от там Очевидно някой от елементите е с дефект.Няма как да да го установят без пълна диагностика,а щом не извършват такава колко струва мнението им на тези самозванци
Higher refresh rates are aimed at reducing the "motion blur" that can interfere with your HDTV's picture quality, particularly during fast-moving action in video games and sports events, for instance Most experts and reviewers saw an improvement in picture quality with the jump фром 60 to 120Hz. But the same is not necessarily true of the increase to 240Hz From what I've seen, there is a change in picture quality from 60Hz to 120Hz.


Извинявай, става въпрос за Технополис....
Ами да, ще ги съдя накрая, защото ще закарам телевизора в друг сервиз, ще си платя за диагностика (истинска, а не на ушенце) и после в съда със становището.
Да, обаче от Технополис ще призоват представителя на сервиза и той ще каже, че диагностика е правена и приказките му за три дни на ушенце ще ги забрави.
Ако бях купил телевизора като физическо лице - жалбата ми отдавна щеше да е в Комисията за защита на потребителите, но в края на годината викам да спестя някой лев данък и ето - сега ми се стъжнява...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: manahov
Категория: Други
Прочетен: 80723
Постинги: 19
Коментари: 29
Гласове: 92
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930