Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2011 21:13 - Подаграта -една коварна болест може да бъде лекувана не само с хапчета!
Автор: zapetaja Категория: Технологии   
Прочетен: 2662 Коментари: 0 Гласове:
2




Не видях в темите да има тема здраве, но аз май че ще я въведа.
Бих искала да споделя моя скромен опит с подаграта като болест, като смятам, че имам доста добри резултати само за месец.
Откриха ми болестта през март, като кракът ми се подуваше и ме болеше до май независимо то лекарствата, диетата и компресите, които правех.
Препоръчаха ми една лекарка в София - д-р Николова. Лекува с добавки и алтернативна медицина. Само за 8 дни лечение при нея ставата спря да се подува. Лекува с компютър, който изпраща импулси до болното място. Едновременно с това пречиства организма със схема от добавки. Първоначално прави компютърна диагностика на всички органи. Диагностицира и лекува и други заболявания - ставни болести, диабет, псориазис, щитовидна жлеза, рак на белия дроб / беше излекувала роднина на моя приятелка/. Може би има и още, но това съм чула в резултат на разкази.
Хубавото на лекарката, че те праща и при други лекари за консултация, в зависимост от състоянието ти. Мен ме насочи към ендокринолог и ревматолог , каза ми какви изследвания да си поискам. Нейните диагнози се потвърдиха и от ендокринолога.
Много съм доволна, имам страхотни резултати. За 1 месец свалих и пикочната киселина и ставата се подобри, вече не куцам даже започнах да спортувам отново. Освен всичко останало отслабнах и 8кг. Спрях всички други лекарства, с които само ме тъпчеха без резултатно.
Ако искате да ви дам телефона на лекарката можете да ми пишете на имейл zapetaja@abv.bg, но не бих се ангажирала да публикувам координатите й тук.




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zapetaja
Категория: Хоби
Прочетен: 28889
Постинги: 6
Коментари: 2
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031