Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2016 18:41 - Притча от библейско време
Автор: apologetic Категория: Изкуство   
Прочетен: 1383 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 24.07.2016 18:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Жената имала право както да издигне мъжа си, така и да го принизи, точно според своите желания. Такава била силата и властта на жената - само била нужна провокация. Мъжът имал властта при провокация да унищожи жена си и семейството за толкова бързо време, че дори самия той би се учудил на силата и бързината си. Провокацията и на двамата била замотана в краката им под формата на достолепна изкусителка, приятелка или интригантка.
Жената е като стомна - тя се изпълва със съдържание. Такова съдържание, което е в зависимост от външните обстоятелства. Мъжката природа пронизва и създава, но също и унищожава и убива, тя самата е съдържание. Освен стомна, жената е и глина - може да бъде пластично оформена според нейните и твоите желания, стига сама да пожелае. Жената не може да бъде покорена, ако сама не желае това.

Човекът и птицата Така силна е завистта
на всяко двуного с уста,
че на всяка птица
в небето то завижда,
че дори и когато птицата
незнайно как умира,
всеки гроб й копае
от преклонение.
Готово е без съвестта,
да проклина своята съдба
и тази на всички птици с крила.
Само това е доказателството,
че е паднал ангел.
Толкова човека обича да лети,
че дори крила не са му нужни,
но често се самозабравя
и чупи си краката,
щом ги сметне за крила.
  Винаги непознати

Коя си ти?
Питащ и неразбиращ.
Кой съм аз?
Не съм се виждал в огледало?
Цял живот живеем,
а не знаем как го правим
и вечно непознати
ний вървим.
И няма нито миг да
доближим до себе си.
Верни на чуждата своя природа.
Нито ти, нито аз,
ще опознаем тоз живот,
а само неговия щирещ се хомот.
Аз още все пропадам
в унес на мечтите
и реалното отричам,
готов да го зачеркна -
на празнота аз го обричам.





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apologetic
Категория: Хоби
Прочетен: 2713864
Постинги: 870
Коментари: 751
Гласове: 3734
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930