Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2017 11:10 - Основни положения на знаещия човек пред хората, които могат да му разкатаят живота
Автор: apologetic Категория: Хоби   
Прочетен: 1453 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 01.03.2017 18:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Перфектното неподсъдимо лъжесвидетелстване

Ако трябва да изберете знаете ли, можете ли, виждате ли, чувате ли - какво бихте ви отговорили?
Ако например ви питат видяли ли сте кражбата на която действително сте станали свидетел, би следвало да отговорите, че нищо не сте видели, ако не искате бандитите като излязат от затвора, да ви спукат от бой. Разбира се ако кражбата е значима и силно ощетяема за пострадалите трябва да преразгледате позициите си от гледна точка на собствената ви съвест.
Но каква е другата причина да отричате способностите си. Има ли по важна причина? Има и тя е, че незнаещия го питат един път, а знаещия го питат хиляда пъти. 
Искате ли да сте от хората, които ги питат хиляда пъти за едно и също нещо? Искате ли да се чувствате като папагал, ако човешкото битие ви е натежало? Искате ли станете папагал?
Тогава вие сами изберете алтернативата.
Наскоро млад мъж съсед на баба ми около 55 годинки така, понеже нямал пари излишни човека та да си купи електрическа възглавница, попитал баба ми има ли, понеже го сръчквали бъбреците чиляка. Баба ми естествено възпитана в отминалия тоталитарен строй веднага като войник отговорила, че има, но обяснила, че няма да му я даде, тъй като ставало въпрос според нейната женска суета, че после няма как тя обратно да си ползва след като друг я е ползвал от чисто хигиенни съображения. Човекът яростно се разсърдил. Спрял да говори на баба ми и тя естествено ми се изжалва колко е сглупила. После отишъл при друг съсед мъж и той също му отказал. След това като излезел по двора, съседът на баба ми непрекъснато псувал под мустак. Баба ми изяла хиляди благословии да е жива и здрава горката с такива крастави мераци.
Уви ако не искате да попадате в ситуацията на баба ми и ви питат имате ли нещо си, толкова е мъдро да кажете не. Сега вече съм сигурен, ако ви питат да ви дойдат на гости какво ще кажете.
image











Гласувай:
4


Вълнообразно


1. apologetic - Как да постъпи горката старица????
01.03.2017 18:25
Как да постъпи горката старица????
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apologetic
Категория: Хоби
Прочетен: 2711493
Постинги: 870
Коментари: 751
Гласове: 3732
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930