Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2012 16:34 - "The sheltering sky" и "Remains of the day" 1993
Автор: apologetic Категория: Хоби   
Прочетен: 1778 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 25.12.2012 16:55


"The sheltering sky" - този филм е поука как когато си роден да имаш всичко, но се стремиш да нямаш нищо, го постигаш по един особено ефективен начин. Може и това е пътя на всеки един от нас да се срещне със своите собствени демони. Може би това е начин да се самоопознаеш или по-скоро да разрушиш около себе си всички, които са разчитали на теб.
Същевременно този филм е и една ярка поука за това как времето може да тече убийствено бавно, да излива цялото си токсимно съдържание върху своите подвластни и колко са неведоми пътищата господарски. Сякаш човек е малка прашинка, която се губи по пътищата на земята - един дребен и ненужен аксесоар на майката природа, съчетал в себе си всичко от нея, но зависим от всеки неин каприз.
Единственото, което лично мен ме издразни във филма, е неговата протяжност.
Този филм е и образец как когато не цениш жена си, се намират други, които да я оценят по достойнство.
image


"Remains of the day" 1993
Този филм ще се стори интересен на всички, които обичат творчеството на Ема Томпсън и Антъни Хопкинс, но най-вече на тези, които са закъснели или сгрешили в първия си старт за обвързването им с най-близкия о тях човек. Ето защо, смятам, че и дрезденските концерт на Вивалди са най-подходящия акомпанимент за постинга.


You left me in the mornin"
And took my dreams away
I need you in my arms
Every hour every day

Only for a moment
I am so confused
But soon you"ll be home
Together me and you

I"ve got so many reasons to stay with you
I"ve got so many reasons to follow you
I"ve got so many reasons to be with you
What d"you wanna do, do you want me to?

My heart is beatin" faster,
When you touch ma" skin
I feel all your love
I know this is a sin

I wake up in the mornin"
Open up my eyes
I am all alone,
I got you by my side

I"ve got so many reasons to stay with you
I"ve got so many reasons to follow you
I"ve got so many reasons to be with you
What d"you wanna do, do you want me to?

I"ve got so many reasons to stay with you
I"ve got so many reasons to follow you
I"ve got so many reasons to be with you
What d"you wanna do, do you want me to?

I"ve got so many reasons to stay with you
.........
I"ve got so many reasons to follow you
.........
I"ve got so many reasons to be wпth you
.........
What d"you wanna do, do you want me to,
do you want me to?
http://www.youtube.com/watch?v=eaxsrGoOYW0










Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apologetic
Категория: Хоби
Прочетен: 2712941
Постинги: 870
Коментари: 751
Гласове: 3734
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930