Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2012 15:21 - Испански филми
Автор: apologetic Категория: Хоби   
Прочетен: 7763 Коментари: 4 Гласове:
6

Последна промяна: 03.10.2012 22:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
El lobo 2004 - Испански филм за живота на внедрения агент с кодовото име Вълка в баската терористична организация ЕТА. Филмът е красноречива ретроспекция на дебатите и различните крила в терористичната организация, както и за това, че славата не спохожда жертвалия се, а хората, лъскащи високи постове.

image
Eдин от артистите -Хосе Коронадо играе и в друг вълнуващ испански филм -No habrб paz para los malvados (2011) Няма покой за лошите.
Taped 2012- съвременен филм за холандска двойка на екскурзия в Аржентина по повод кризата им в брака. Двамата родители са изпратени заедно по молба на своето дете, което желае да свърже отчуждените съпрузи. Те записват своя взаимен диалог, тъй като и тримата желаят да върнат миналото и да простят грешките си. Но случайно като туристи стават свидетели на убийство предизвикано от аржентински полицаи, които трагично променя живота им.
Това един от най-добрите филми, които съм гледал напоследък в рамките на 2 месеца.

Fuera de Carta 2008- противоречиво гнусна смешка от испански тип

Viva la muete - 1971

В този филм се съчетават по паралелен начин реалното с имагинерното. Едно малко момче тъгува за баща си, раснещо в сянката на майка си. Липсващият родител е сублимиран в детския онейроиден и фантазиен свят. Детето е отприщило липсата като смърт и фантазира на тази тема. 
Този филм показва дълбоката нужда на децата и индивида да бъдат възпитавани в явлението на смъртта. За жалост тов не се случва и дори самите възрастни не възприемат, не възпитават и не аксиологизират смъртта.
Но може ли смъртта да възпитава, да облагородява, да гради или да бъде част от естетитаката, от истината за живота.
Тя е непрекъснат спътник на живота, еднократна присъда, човешка или биологическа екзекуция, смърт чрез отказ или предизвикана, овъзмездена смърт. Смърт предизвикана от нелеп инцидент.
Как да възпиташ нещо, което се случва само веднъж в живота и се подготвяш през целия си живот за него. Очевидно това е възможно единствено със средствата на културата, както прави или поне напомня този филм.
Les femmes de 6eme etage - френска комедия с испански камериерки за една романтични любов между патрон и подчинена.


И накрая една история от форумите

Здравейте,
Сега ще ви разкажа какво ми мина и продължава да ми минава през главата.
Значи преди около 1 година по време на сексуален контакт не можах да достигна до ерекция и се притесних,че ставам импотентен.
След няколко дена започна да ме пари леко и ходих на лекар.
Прегледа ме на ехограф и каза,че имам някаква инфекция и ми предписа някакви лекарства вече не помня.
Нямаше никакъв ефект,след това пак ходих при него и ми пусна тест за хламидия,теста беше положителен.
Направих 1 курс с Рулид и пуснах повторни тестове,резултата беше отрицателен,до тук добре,но продължавах да имам болки,парене и дискомфорт.Пак ходих при него и ми каза,че съм си внушавал.
След тези думи смених лекаря.
Другия лекар ме изслуша и ми пусна тест за хламидия,еякулат и урина.
Хламидия- отрицателно
Урина- стерилна
Еякулат - Нейсерия гонорея.

Изписа ми Тробицин инжекции за 1 месец по 1 на седмица.
След този 1 месец пуснах пак изследвания и все още се изолираше Найсерия,но микробиоложката каза,че е много по-добре от предишния резултат.
Започнах да пия Вибрамицин и ципрофлоксацин 1 месец.
След това изследвания и резултат - отрицателен..вече няма найсерия,но продължавам да имам симптоми,под директна микроскопия пишеше единични трихономи.Казаха ми,че били единични и нямало нищо.
Направихме почивка 10 дни и пиех витамини..след това ми предписа Z-max 6 тубички за 1 месец.
Пуснах изследвания и всичко беше чисто,но под директна микроскопия пишеше пак единични трихономи,отново ми казаха,че нищо ми няма и ми предписаха витамини и след нова година ще ходя пак да си пускам тестове и при лекаря.
В момента имам тъпи и редовни болки по пениса и ниско долу в корема,дискомфорт.Също и слаба ерекция заради болките.
Когато ходя по голяма нужда ме пари и ануса.
Забелязах,че ми се подува и корема когато вземе много да ме боли.

Пуснах си на моя глава и гърлен секрет..там пишеше апатогенна Neisseria grn и ...литичен(не мога да го разчета) Streptococcus.

Искам да се излекувам най-накрая..Имам чувството,че имам трихомони,не е нормално да имам Единични трихомони,от къде са се взели ?

---------------------------
Сексуалната Одисея понякога може да бъде свързана с любов - силна любов. И ако мъжа е активен в търсенето на помощ, достопочтенното спокойноствие на дамата(дамите) може да е резервоар, който цяла аптека да не може да убие. Когато има и любов мъжа е още по-сляп и дори да изпие цял бидон с каквото и да е, отново може да продължи да страда от "микрогадинки". Наистина много добре разказана история, която разкрива толкова много страни и дефекти, но понякога самото поведение ни води към проблемите. Както е видно от 20 годишния младеж е изкарана цялата патогенна флора на един стохиляден град.






Гласувай:
6



1. apollon - Levottomat 2000 Филмът разказва за ...
16.08.2012 18:40
Levottomat 2000 Филмът разказва за мъж, който разбира живота на множество двойки - очевидно за добре, но сам той не е щастлив и не може да се влюби. И накрая когато приятелката надава глас, че е спал със всичките ейни приятелки идва развръзката на филма - неверника отива при приятелката на неговото гадже, която не може да изпитва оргазми.
Чуден, но не и оригинален завършек.
цитирай
2. анонимен - Аз горещо препоръчвам един испа...
17.08.2012 00:48
Аз горещо препоръчвам един испански сериал-,,Ла ке се авесина"в превод би звучало като ,,За съседа ни".Голям смях,купон и цветисти диалози.А,актьорите -до един неповторими.
цитирай
3. anaevada - Супер предложение, анонимен!
22.08.2012 22:34
Много, много забавен испански сериал! :)
цитирай
4. apologetic - жалко, че засега има само четири ...
22.08.2012 22:43
жалко, че засега има само четири епизода
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apologetic
Категория: Хоби
Прочетен: 2712985
Постинги: 870
Коментари: 751
Гласове: 3734
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930