Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2012 18:16 - За законният болничен геноцид в България
Автор: apologetic Категория: Хоби   
Прочетен: 3112 Коментари: 4 Гласове:
12

Последна промяна: 21.04.2012 18:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В България геноцидът на възрастното население не е приет със закон, но в болниците лекарите отписват тежко болните и раковите пациенти, тъй като за тях нямало надежда и лекарите били безсилни, ако се отиде по-далеч, ще се окаже, че за тези болни няма и пътеки, а пътеките са унизително кратки за тяхната агония.
Болниците отказват да лекуват тежко-болни пациенти от години наред в България, за да не увеличават своята болнична смъртност- показател, от който всяко ръководство на болница се страхува.
А иначе на книга всички сме равни. И защо следва да вземат здравноосигурителните такси на тези пациенти, когато не могат ефестивно да им помогнат. Не ги ли следователно ограбват. Не става ли дума за дикриминация на тези болни.
Всички сме равни по закон в България, но еднакво безпомощни пред рака, без значение от пола и възрастта, без значение от богатството и бедността. Май не сме всички равни пред закона, но всички сме равни пред безмилостното острие на болестта. 


Не трябва ли смъртта да е внезапна и неочаквана?!
Защо в бълг.болници, когато решат, че положението ти е безнадежно, не се старят да ти облекчат последните часове, а те изписват?
Аз ли не разбирам, или такава е практиката?
защо в такива моменти се гледат "пътеки" и възрастта на пациента? Защо, когато един пациент е по-възрастен мед.лицата го отписват и го пращат да си ходи, да си умре в тях?
Аз ли съм сбъркан, кажи ми, или системата е сбъркана? Никак не ми се вижда Нормално това, а всички го приемат за нормално, с изключение на близките? Това хуманно ли е?
Извинете ме, просто много ми е мъчно... става въпрос за дядо ми.

Не трябва ли смъртта да е внезапна и неочаквана?! Не, не трябва- трябва да е болезнена, агонизираща и унизителна, трябва е нечовешка в нашето жестоко и цинично общество, където чалгата и голотията са взели връх над сетивата и където пошлото веселие е замъглило погледите на всички пред ужаса на смъртта, който ни заобикаля.



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apologetic - Някакви проблеми ли има за модер...
21.04.2012 18:22
Някакви проблеми ли има за модераторите относно тази статия?
цитирай
2. balkanec - От оцелял от рак
21.04.2012 19:46
Бог да го прости човека!
Не искам да усилвам мъката ти от загубата, но - такава е политиката на системата. Много хора го знаем на гърба си.
Мислех да пиша разни неща - за хората които сега се сблъскват с рак, но няма смисъл тук...
цитирай
3. анонимен - :((((((((
21.04.2012 20:45
За съжаление това е грозната българска действителност-
това не е здравеопазване-това е гробозакопаване-отвратена съм
и аз тотално и изцяло-заставам зад всяка твоя дума
цитирай
4. injir - Системата е сбъркана. Наистина ...
22.04.2012 20:01
Системата е сбъркана. Наистина смъртността в болничните заведения ще се увеличи, ако оставят тези пациенти. А те имат най-много нужда от помощ, но помощта може да я даде семейството, при условие, че са отпуснати от лекарската комисия необходимите лекарства.Останалите грижи си остават за близките. Много е трудно, защото съм се грижила за болен на легло.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apologetic
Категория: Хоби
Прочетен: 2711701
Постинги: 870
Коментари: 751
Гласове: 3732
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930