Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2009 18:58 - Новини за световно неизвестната Мая Попова - форумния лъв
Автор: apologetic Категория: Други   
Прочетен: 28780 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 09.07.2011 09:07


Мая Попова щяла да се изтрива от сайт откровение.гом, но нямало да напусне сайта изцяло и щяла да остане като читател, тъй като нямало от къде другаде да черпи идеи за творбите си. Досега редактирайки млади автори, тя с готовност черпеше всякакви идеи, което много я улеснява като зрял и ицчерпан творец. Наскоро от сайта се оттегли и другата колежка на Мая, Павлина Петрова, която по професия е поет фелдшер.
Можете да се уверите и сами от тези новини чрез форума на Откровения, където гласа на поетеса говори, раздавайки правосъдие и лична цензура:
Тема: какво се случва в този сайт?!  (Прочетена 3717 пъти)
изречена
Публикуващ редактор
Форумен лъв
imageimageimageimageimage
Публикации: 608

image
image
image
image какво се случва в този сайт?!
« -: 11 Юни 2006, 17:46:32 »
 

С изненада и огорчение забелязвам напоследък разгарящите се "спорове", обидни квалификации и наддумване в коментарите на произведенията. Дойдох в този сайт смятайки, че е арена за свободно изразяване и публикуване на творби, които всеки от нас по някакъв повод е създал. Оказа се, че се водят люти битки за рейтинги, не се признават мнения, различни от останалите, има обособяване на групи, неприемащи различаващите се от тях. Пълно разочарование! "Колеги", за това ли сме тук? Не сме ли тук да споделяме това, което ни е държало будни, това, което ни е вълнувало и тревожило, това, което ни е правило щастливи? Какви са тези битки? В името на какво??? Това го няма в нито един друг сайт! Аз не съм конфликтна личност и не желая да взимам отношение по тези безсмислени "спорове"
Затова възнамерявам да се оттегля оттук.
Бъдете добри! И успех!
изречена
Публикуващ редактор
Форумен лъв
imageimageimageimageimage
Публикации: 608

image
image
image
image Re: какво се случва в този сайт?!
« Отговор #6 -: 11 Юни 2006, 21:30:30 »
 

Христо, разбира се, че няма да спра да пиша - никой не е в състояние да ме накара, или да ме спре да пиша, но ще махна нещата си оттук, считано от сега, защото не желая не само да ставам свидетел на махленски препирни, а и не желая да се докосват до нещата ми хора, които нямат поведение на творци.
Беше ми приятно да познавам много от вас!
 
  image Активен
изречена
Публикуващ редактор
Форумен лъв
imageimageimageimageimage
Публикации: 608

image
image
image
image Re: какво се случва в този сайт?!
« Отговор #14 -: 12 Юни 2006, 12:01:59 »
 

Бих искала да уточня, че аз не попадам в категорията "оплюти и обидени" автори. Нямам подобни оплаквания и никога не съм имала. Аз, може би, съм от малцината автори, радващи се на положителни отзиви и оценки. Това го акцентирам, за да не се спекулира, че видите ли, изречена е обидена и неоценена и затова си изтрива произведенията. Всеки, който иска да ме прочете, знае къде може да ме намери. Повтарям, грозно е това, което се случва в един сайт за литература, поезия, проза, картини и т.н. Радвам се, че Симба ме подкрепя за твърдата ръка. Тук не иде реч за НЕдемокрация, Г-н Крумов (Бостанджиев). И като майка, и като съпруга смятам, че твърдата ръка винаги е необходима. Не в Оня смисъл, има алтернативен начин за използуването и. (И аз доста годинки съм живяла в тоталитаризЪма! image)
Решението ми да изтрия произведенията си не е провокирано от никого конкретно, от нито един коментар и от нито една оценка! Това дебело подчертавам! То е лично и когато (ако) реша, ще публикувам тук отново. Дотогава ще бъда със статут на читател, защото има ценни неща тук, които харесвам да виждам и чета. Поздрави на всички!





Гласувай:
1


Вълнообразно


1. iseva - Световно неизвестната Мая Попова
01.11.2009 03:01
Нека споделя, че групички в "Откровения" създава Мая Попова. Именно тя и нейните хора сипят най- много обидни квалификации там. Редакторите не си вършат работата! Допуска се дискриминация под коментарите на произведенията ми, а и не само моите! "Дискриминацията към или спрямо даден човек или група е третирането или възприемането му на базата на класа, категория, раса, етнос, религиозна принадлежност, сексуална ориентация или нещо друго вместо спрямо неговите лични качества. Дискриминация има тогава, когато е налице официално или неофициално разделяне на хората в отделни групи по някакъв техен общ признак, при което им се дават или отнемат дадени права, задължения и възможности, според групата към която принадлежат."
Какво освен офицално разделяне на хората в сайт "Откровения" бе стихът на Мая Попова под мое произведение в "Откровения"? Цитирам: "...да беше, но така ти е орисано - животът мрачен да ти е и тъмен. Попова ти се иска, ала Исева изтегли от лотарията - в Гърмен. Да беше попрочела някой ред, написан не от теб пред огледалото, разбрала би, дори без нет,че липсваш в края и в началото...."
Тази жена твърди, че е незлонамерена поетеса?
Със сигурност вече има прекалено много автори пострадали в "Откровения". Моя призив е: не публикувайте там! Особенно пародии, като тази:
Попова съм, но не оная другата
да сещам земетръсите от нета,
там жъна лаври само за заслугата,
че ги създавам. Пуст ми е късмета!

Да бях поет заминал за Париж
и Сена в стихове да възхвалявам
не ще да е в клишета всеки стих,
и само слава щях да си създавам.

Да бах намерила и Дон Кихот
по улиците нейде в Панагюрище
не ще сравня го с любещ октопод.
Мон дьо! Дори и със мучурище.

Да бях засвирила на кларинет-
не в мойте песни Ботев да припява,
не ще се носи слава в интернет,
че сайта ми поети оскърбява.

автор- Юлиана Исева

Не публикувайте пародии, като тази, не защото ще ви я премахнат! Защото ще бъде обявена за клевета от администратора.
Благодаря ви!


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apologetic
Категория: Хоби
Прочетен: 2711361
Постинги: 870
Коментари: 751
Гласове: 3731
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930